dinsdag 25 februari 2014

Het werkt!

Zo zit ik in de shit en zo zit ik weer te lachen. Vandaag bij de oncoloog geweest en gehoord dat de chemo werkt. De tumoren zijn iets geslonken en de tumormarker in het bloed is gedaald. Ik heb veel last van de bijwerkingen maar de chemo werkt. Blijkbaar doe ik het goed op chemo. Zeg maar, I love chemo. Zouden ze daar een sticker van hebben?
Ik ben opgelucht en blij, de dosis van de chemo wordt verlaagd en hopelijk heb ik daardoor minder bijwerkingen en kan de chemo zijn werk langer doen zodat ik het langer volhoud.
Dus op hoop van zegen zullen we maar zeggen. Op naar de lente, ik heb er zin in!

9 opmerkingen:

  1. Jij hebt zo jouw eigen manier om licht te gaan geven!! Fijn dat al die kwalen uiteindelijk niet voor niets zijn. Hou vol meisje!!!
    De tuin wacht en wat een lekker bad heb jij!
    Knuffel
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, fantastisch. Volgens mij moet omdat veranderd worden in zodat.
    Pa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wij zijn zo blij voor jullie! en vandaag was het lente!
    Hanni en Ed

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier wordt ik nou heppie van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaa wat een fijn bericht!! Hou jij het nog maar heeeel lang vol! Kus, ook van Florus! Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. FIJN !!!!

    bea en karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi om je telkens te volgen en te leren, fijn dat het beter gaat en wat zielig voor het varken.............
      Peter Hagemans

      Verwijderen

Reacties