zaterdag 16 februari 2013

Een beetje geluk

Gister kreeg ik de uitslag van de botscan. Er zijn geen nieuwe uitzaaiingen bijgekomen. De plek in mijn enkel hebben ze extra goed onderzocht en toch tot de conclusie gekomen dat ik een versleten enkel heb. Ik had niet gedacht dat ik zoooo blij zou zijn met een versleten enkel op mijn 35e. Maar ja, alles beter dan kanker. Wat een opluchting en wat een geluk.
Ook de chemokuren gaan weer goed. Ik heb de afgelopen maanden continu met pijn geleefd. Nu het weg is besef ik dat pas.
Het lijkt er dus op dat mijn oncoloog met het starten van de chemo ook de neergaande weg van de roltrap even heeft gestopt. Het is nu aan mij om deze kuren zo lang mogelijk vol te houden.

Op naar de lente!

9 opmerkingen:

  1. Ooohhh wat een goed nieuws Anneke, ongelofelijk.
    Wat zullen jullie opgelucht zijn!
    Fijn dat je nu weer van de pijn af bent, hopelijk voor een héél lange tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De zon kwam vandaag flink om de hoek kijken!! Xs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, Anneke

    Wat een geweldig goed nieuws!!!
    En fijn dat je ook geen pijn meer hebt.
    Inderdaad op naar de Lente!
    Geniet, geniet, geniet

    Groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Anneke, nu lekker genieten van het voorjaar .
    De tuin voorjaar klaar maken en die rottige ziekte in een rugzakje aan een boom hangen, dan rust het niet zo zwaar op je schouders.

    liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee Annie, gelukkig heel goed nieuws! Hoop je gauw weer eens te zien; misschien in het voorjaar wandelen met de kids in jullie mooie omgeving!
    xxSaskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed nieuws! Cas had het me reeds verteld. Ik zie je zondag? Groeten Ruud

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed nieuws Anneke & Casper!

    We zijn blij voor jullie en voor iedereen om jullie heen.

    Hanni & Ed

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anneke,
    Wat een goed nieuws, geniet van het voorjaar!!!!
    Liefs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Op naar de lente inderdaad. Heel erg fijn Anneke, hier wordt iedereen blij van. :)

    Knuffel,
    Marc

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties