zaterdag 22 december 2012

Het speldenkussen

Gister kreeg ik de uitslag van weer een scan. Er is een kleine uitzaaiing zichtbaar in de lever die er eerst niet was. De uitzaaiingen die er al waren zijn stabiel gebleven. Eigenlijk dus niet zoveel aan de hand, maar het doet me toch wel wat. Voor mijn gezondheid of voor de behandelingen verandert er nu niet zoveel. In januari overleg ik weer met de oncoloog hoe nu verder. Wat dus ook aan geeft dat er niet iets heel ergs is. Om in de woorden van de arts te spreken; de ziekte is toch al aan boord en 1 speldenknopje meer of minder maakt niet veel uit. Vandaag ben ik alweer een beetje van de schrik bekomen en ga ik lekker een stukkie wandelen om de ervaringen van gister een plekje te geven.

Voor nu dus even lekker niks in het ziekenhuis en vooral thuis genieten van wat er is. De kerstdagen staan voor de deur en daar heb ik zin in. Ik wil jullie dan ook hele fijne kerstdagen en een spetterend begin van het nieuwe jaar toewensen. Dat iedereen mag genieten van samen zijn met anderen en natuurlijk van al het lekkere eten.

liefs Anneke

3 opmerkingen:

  1. Rotspeld.
    Jullie ook een hele fijne mooie kerst, lieve Anneke. Geniet van elkaar en de prachtige dingen die jullie vast weer op tafel weten te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wij wensen jullie hele fijne feestdagen en lekker genieten.

    Hanni en Ed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja spelden prikken venijnig .
    Laat je kerstfeest er maar niet door verpesten.
    Ik wens je hele fijne feestdagen.
    liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties