maandag 12 november 2012

Aan tafel schuift voor ons het leven aan

Ooit kreeg ik van mijn liefste een mooi kaartje met een nog mooiere tekst.


11-04-2011
Liefste, 
in 9 jaar hebben we het allemaal gehad; van de zoetste druif tot de zuurste kers... maar elke keer maakte we er een potje van...:-)
Het is altijd samen, maar ook altijd Anneke, en altijd Caspar, voor ons zelf, maar toch voor elkaar. 
Aan tafel is het duidelijk, daar schuift voor ons het leven aan. 
Je ben mijn moesje.
je mannetje, nog steeds.
HVJ Cas XX


Mijn Caspar is een blog gestart om jullie mee te nemen in zijn eetbare wereld. Het blog is nog "under construction" maar toch al leuk om een kijkje te nemen. Klik op het plaatje onder Cucina a Cas`a.

Eet smakelijk :-)

2 opmerkingen:

  1. Hoi, Anneke
    Leuk die recepten van Caspar.
    Ik ga dit weekend de pesto proberen

    Groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kent Caspar misschien ook Jacoo thoonen? Die is daar ook actief mee. Heerlijk die italiaanse keuken. Gr Stella

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties