donderdag 2 februari 2012

AYA Taskforce


Vandaag staat er in de Gelderlander (Rijk van Nijmegen) een artikel over jonge mensen met Kanker. Omdat ik als patiënt deelneem aan de AYA(Adolecent and Yong Adult) Taskforce ben ik een van de geïnterviewden in het artikel. Het is een mooi evenwichtig artikel geworden. Het geeft weer waarom het verbeteren van de kwaliteit van zorg, aan jonge mensen met kanker, aandacht behoeft. Helaas staat het artikel niet online en kan ik er dus niet naar verwijzen. Je moet dus zorgen dat je Gelderlander koopt ;)

7 opmerkingen:

  1. Gaan we natuurlijk straks eens even gelijk doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het vanochtend gelezen. Wat een mooi, integer maar duidelijk artikel.
    Chapaeu en diepe buiging Annie van Joannie voor de manier waarop je hiermee omgaat.
    Bea & Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd, ik lees het volgende week!
    x Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lieve anneke.
    Echt Anneke. Een lach te zien op de foto. Ontzettend mooie uitspraken. Met een paar woorden kun jij zo goed aangeven wie je bent, wat je bent, hoe je bent. Na het lezen was het even stil......
    Ontzettend belangrijk dat zulke jonge mensen begeleid worden.
    knuffel van stella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Anneke,
    Ik heb het artikel gelezen. De krant zal ik bewaren voor je.
    Knap van je , die openhartigheid!
    Groetjes,
    Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anneke,
    Heb het stuk net te pakken gekregen,
    Wat een kracht heb je toch!!!!
    Liefs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi anneke,jammer ik heb het niet gezien ,had het graag willen lezen.groetjes en veel liefs jenny

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties