zondag 22 april 2012

Gent met Anna


5 opmerkingen:

  1. Gezellig, heb je genoten?
    Ik heb lekker nog een weekendje Antwerpen in het verschiet.

    Groetjes Sharon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto s . Het zijn 4 foto s maar met vele verhalen..(zo als ik ze zie..).erg mooi
    xs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het was erg gezellig en ook erg waardevol!! Het was fijn om weer even lekker bij te praten. Dan mis ik het wel dat we niet gewoon even een bakkie kunnen doen bij elkaar. Daar moeten we dan 2 1/2 uur voor rijden! Maar ja, het is niet anders. Goede week gehad verders? Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anneke, ik heb je blog ook ontdekt! wat fijn en inspirerend om te lezen en je foto´s te zien! erg mooi :)
    jaaa wat is Gent leuk he! de oude straatjes, de kroegen, zeer goede restaurants, het filmhuis en winkeltjes!! fijn om te horen dat jullie genoten hebben!
    Sinds gisteren ben ik vast aan het werk op Nijevelt KSW2 (jeej!) en de meiden attendeerden mij op jouw blog. ik wens jou heel veel zonneschijn! liefs van Annemieke Kropff

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke jeugd foto van je.
    xs

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties